1- رابط مدیریت با وزارت بهداشت و انجام مکاتبات و پیگیری های مربوطه
2- رابط مدیریت با دفاتر نمایندگان و انجام مکاتبات و پیگیری های مربوطه
3- رابط مدیریت با استانداری و انجام مکاتبات و پیگیری های مربوطه
4- مسئول پیگیری مصوبات هیئت رییسه محترم دانشگاه
5- احصاء نیازها و تدوین طرح جامع توسعه بیمارستانها و شبکه های بهداشت و درمان به همراه اعتبار مورد نیاز
6- تهیه و تنظیم برنامههای سالانه و میانمدت اجرایی مدیریت منابع فیزیکی با پیش بینی منابع اعتباری لازم
7- امکانسنجی اعتباری برای تعریف پروژههای جدید
8- ابلاغ پروژه های جدید مصوب به واحدهای مدیریت جهت اقدامات و پیگیری های لازم
9- بررسی تطابق پیشرفت واقعی و برنامه ای پروژه ها شناسایی انحرافات از برنامه و ارائه گزارش و راهکارهای اصلاحی به مدیریت
10- راهبری مالی پروژه ها و پیش بینی اعتبارات مورد نیاز
11- تحلیل آماری و مالی پروژه ها بر أساس گزارشات ارائه شده توسط واحد نظارت و تهیه گزارشهای دورهای از وضعیت اجرای طرحها جهت مدیریت
12- پیگیری ایجاد بانک اطلاعات اعتباری مالی پروژه ها در بستر نرم افزار PMIS توسط مدیریت های مرتبط
13- تهیه گزارشات مورد نیاز مدیریت از بانک اطلاعاتی پروژه ها
14- رابط سامانه و اجرای نظام سلامت (مسئول برنامه ریزی دفتر توسعه منابع فیزیکی)
15- سایر امور محوله از سمت مدیریت