ایجاد هماهنگی بین مدیریت یا مسئول واحد و واحدهای تابعه بصورت 100 درصد و در اسرع وقت و در مدت زمان مقرر شده

ایجاد هماهنگی بین مدیر ، مسئول واحدها ، پرسنل و سایر ارباب رجوع ها

بررسی و ارجاع مکاتبات کارتابل الکترونیکی به واحدهای زیرمجموعه ، مسئولین واحدها و پرسنل جهت اقدام یا پیگیری

تنظیم برنامه ملاقات ها/جلسات/بازدیدها و نیز تهیه و تنظیم کلیه مستندات لازم جهت شرکت مدیر در جلسات

پاسخگویی به مسئولین واحدها ، ارباب رجوع ، پرسنل

 

آقای حسین پاسالاری

آقای حسین پاسالاری

مسئول دفتر مدیریت

اطلاعات بیشتر

آقای هاشم  اکبرآبادی

آقای هاشم اکبرآبادی

هماهنگ کننده

اطلاعات بیشتر